Gyakran ismételt kérdések

Nálunk a vásárláshoz nem kötelező a regisztráció, adataidat megrendelésnél regisztráció nélkül is megadhatod!

Telefonon megrendelést nem veszünk fel. Legkényelmesebb, legegyszerűbb rendelést leadni  e-mailben vagy személyesen. E-mailben történő megrendelés esetén, számlázási és szállítási adatokat kérünk megadni, illetve egy telefonos elérhetőséget.

Fizetni személyesen készpénzben lehetséges vagy átutalásos számlát állítunk ki. Amennyiben megadott címre történik a kiszállítás (pl. Győrtől távolabb), abban az esetben e-számla kerül kiállításra, melyet a megadott e-mail címre küldünk.

E-számla kiállítását követő 3 munkanapon belül, ha nem történik meg a számla kiegyenlítése, úgy rendelése törlésre kerül! 

Rendelés módosítás, lemondás

Az interneten keresztül történő vásárlás írásban megkötött szerződésnek minősül (távollévők között kötött szerződés), így módosítani is csak írásban lehet, telefonon sajnos nem. Rendelés módosításhoz küldjön egy e-mailt az info@delapburkolat.hu címre Rendelés módosítás tárggyal, és részletezze, hogy mit kíván módosítani.

Kérjük, hogy termék csere esetén ne csak a termék nevét, hanem a pontosabb beazonosíthatóság érdekében a termék linkjét is  mellékeljék!

Természetesen rendelést bármikor le lehet mondani, írásban az info@delapburkolat.hu email címen Rendelés törlésetárggyal.
Kérjük a levélben mindenképpen mellékelje a Rendelés adatait! Amennyiben még nem adtuk át a csomagot a szállítást végző cégnek, úgy a rendelés lemondásnak nincs költsége.

Azonban, ha már átadtuk a csomagot a szállítást végző cégnek, akkor át kell vennie a csomagot (teljesül a szállítási szolgáltatás), és Elállási jog keretében visszaküldeni.

Amennyiben csak nagyvonalúan nem veszi át a csomagot, úgy az át nem vett csomagok szállítási költségét Önre terheljük!